4 Aralık 2009 Cuma

HATİP OSMANLAR

                                      




   Mustafa ile  Müzzeyen

        Mustafa'ın ailesi hatıralık rasimde görülüyor                               

         Mustafa'nın kızı Mükerem ile eşi Şabanın ailesi
ve Babası birlişkte hatıralık resminde görülüyorlar


Emekli Öğretmen  İbrahim Mustafa Bağlıkta tarlasdında görülüyo



               Emekli öğretmen İbrahim Mustafanın oğlu Nedim Samuil
               Belediye Başkanı olduğu dönemde görev  başında görülüyor .

Samuil'in eski Belediye Başkanı Nedim İbrahim Palamar
 ormanında bulunan alanda halka hitap ediyor


3 yorum:

  1. cok güzel site olmuş emeyine elerine sağlık gece gündüz emek vedin bu siteye tursunköylülerin önem vermelerini rica eder ve desteklerini beklerim devamını başarılarını dilerim

    YanıtlaSil
  2. Emre diyor ki cok güzel site ben burda sülalemin nerden kimlerden oldunu öğrendimv cok mutlu oldum cok sevindim emeyi gecenlerin elerine sağlık başarılarının devamını dilerim

    YanıtlaSil
  3. Bu memnuniyet verici olan duyuruları teşekkür etmemek asla kalbimin ucundan bile geçmedi . Reyhan ve Emre' ye bu yorumları cani gönülden yaptıkları için teşekkür ederim ve kendilerine minnetarım .

    YanıtlaSil